Možnosti dopravy a platby

Objednávky jsou expedovány v co nejkratším možném termínu a to obvykle ještě ten samý den, či do 24 hodin od objednání.

Přepravce Informace Při platbě předem Na dobírku
Vyzvednutí na pobočkách "PPL ParcelShop" obvykle do 2 pracovních dnů (od přijetí platby). 69 Kč -
Vyzvednutí na pobočkách "Balíkovna" obvykle do 2 pracovních dnů (od přijetí platby). 49 Kč 99 Kč
Vyzvednutí na pobočkách "Zásilkovna" obvykle do 2 pracovních dnů (od přijetí platby). 69 Kč 119 Kč
Doručení obvykle do 1 pracovního dne. 99 Kč 149 Kč
Doručení obvykle do 1 pracovního dne. 119 Kč 169 Kč
Osobní odběr na pobočce v Praze - Křižíkova 45, Praha 8 - Karlín 0 Kč -
Osobní odběr ve skladu v Hořicích - Havlíčkova 648, Hořice 0 Kč -
Doručení na Slovensko na pobočky Packeta SK obvykle do 3 až 5 dní.
Doručení na Slovensko službou Packeta SK na adresu obvykle do 3 až 5 dní.
79 Kč
109 Kč
-

Doprava ZDARMA od 699 Kč (Zásilkovna, Balíkovna).

Doprava ZDARMA od 999 Kč (všichni dopravci).

Možnosti platby

Platba kartou online Bankovním převodem
(FiO banka)
Dobírka

Platební tlačítka (podporujeme tyto banky)

Poskytovatelem platební brány je společnost Comgate, a.s.

Pro reklamace a dotazy k platbám kontaktujte:

Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267


Objednávky přijaté do 15:00 odesíláme tentýž den!

Doručení společností PPL

Dopravní společnost PPL dopravuje zboží po celé ČR do 24 hodin. Zpravidla Vám bude zboží doručeno následující pracovní den po odeslání objednávky. Informaci o odeslání zboží na Vaši adresu obdržíte emailem. Zboží je doručováno v pracovní dny od 9:00 - 18:00, přesný čas odběru není bohužel možný. Typicky se Vám před doručením telefonicky ozve přímo přepravce a domluví se s Vámi na konkrétním čase.

Doručení prostřednictvím České pošty - Balíkovna

Česká pošta doručuje zásilky obvykle do 24 hodin po celé ČR. Balíky jsou doručovány v pracovní dny, v běžné doručovací době, kterou Česká pošta nabízí v dané lokalitě. Při volbě "Balíkovna na adresu" se pošta pokusí zboží doručit přímo do Vašich rukou na zadanou adresu. V případě, že nebudete zastiženi, bude zásilka uložena na nejbližší poště skladující balíky a Vy budete upozorněni tzv. Výzvou ve Vaší schránce. Druhou možností je Balík do Balíkovny, kde sí můžete vybrat výdejní místo nebo box.

Doručení na pobočky Zásilkovna

Zásilkovna zajišťuje stovky výdejních míst v České republice i na Slovensku. Jedná se o kamenné pobočky, Z-boxy, nebo boxy jiných společností. Nemusíte tedy čekat na příjezd kurýra. SMS zprávou a emailem Vám přijde potvrzovací kód, který sdělíte na pobočce Zásilkovna. Boxy se ovládají přes mobilní aplikaci. Je to jednoduché, rychlé a levné. Pozor! případnou dobírku je nutno uhradit na pobočce nebo v aplikaci. Přex boxy platit nejde, ani když obsahují terminál.

Osobní odběr

Objednávku si můžete osobně vyzvednout v naší kamenné prodejně v Praze - Křižíkova 45, Praha 8 Karlín (platba je možná hotově nebo platební kartou). Další možností je vyzvednutí objednávky v našem centrálním skladu v Hořicích - Havlíčkova 648, Hořice (platba je možná hotově nebo platební kartou).

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše