Možnosti dopravy a platby
Objednávky jsou expedovány v co nejkratším možném termínu a to obvykle ještě ten samý den, či do 24 hodin od objednání.
Přepravce | Informace | Při platbě předem | Na dobírku |
Vyzvednutí na pobočkách "PPL ParcelShop" obvykle do 2 pracovních dnů (od přijetí platby). | 69 Kč | - | |
Vyzvednutí na pobočkách "Balíkovna" obvykle do 2 pracovních dnů (od přijetí platby). | 49 Kč | 99 Kč | |
Vyzvednutí na pobočkách "Zásilkovna" obvykle do 2 pracovních dnů (od přijetí platby). | 69 Kč | 119 Kč | |
Doručení obvykle do 1 pracovního dne. | 99 Kč | 149 Kč | |
Doručení obvykle do 1 pracovního dne. | 119 Kč | 169 Kč | |
Osobní odběr na pobočce v Praze - Křižíkova 45, Praha 8 - Karlín | 0 Kč | - | |
Osobní odběr ve skladu v Hořicích - Havlíčkova 648, Hořice | 0 Kč | - | |
Doručení na Slovensko na pobočky Packeta SK obvykle do 3 až 5 dní. Doručení na Slovensko službou Packeta SK na adresu obvykle do 3 až 5 dní. |
79 Kč 109 Kč |
- |
Doprava ZDARMA od 699 Kč (Zásilkovna, Balíkovna).
Doprava ZDARMA od 999 Kč (všichni dopravci).
Možnosti platby
Platba kartou online | Bankovním převodem (FiO banka) |
Dobírka |
Platební tlačítka (podporujeme tyto banky)
Poskytovatelem platební brány je společnost Comgate, a.s.
Pro reklamace a dotazy k platbám kontaktujte:
Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Objednávky přijaté do 15:00 odesíláme tentýž den!
Doručení společností PPL Dopravní společnost PPL dopravuje zboží po celé ČR do 24 hodin. Zpravidla Vám bude zboží doručeno následující pracovní den po odeslání objednávky. Informaci o odeslání zboží na Vaši adresu obdržíte emailem. Zboží je doručováno v pracovní dny od 9:00 - 18:00, přesný čas odběru není bohužel možný. Typicky se Vám před doručením telefonicky ozve přímo přepravce a domluví se s Vámi na konkrétním čase. |
Doručení prostřednictvím České pošty - Balíkovna Česká pošta doručuje zásilky obvykle do 24 hodin po celé ČR. Balíky jsou doručovány v pracovní dny, v běžné doručovací době, kterou Česká pošta nabízí v dané lokalitě. Při volbě "Balíkovna na adresu" se pošta pokusí zboží doručit přímo do Vašich rukou na zadanou adresu. V případě, že nebudete zastiženi, bude zásilka uložena na nejbližší poště skladující balíky a Vy budete upozorněni tzv. Výzvou ve Vaší schránce. Druhou možností je Balík do Balíkovny, kde sí můžete vybrat výdejní místo nebo box. |
Doručení na pobočky Zásilkovna Zásilkovna zajišťuje stovky výdejních míst v České republice i na Slovensku. Jedná se o kamenné pobočky, Z-boxy, nebo boxy jiných společností. Nemusíte tedy čekat na příjezd kurýra. SMS zprávou a emailem Vám přijde potvrzovací kód, který sdělíte na pobočce Zásilkovna. Boxy se ovládají přes mobilní aplikaci. Je to jednoduché, rychlé a levné. Pozor! případnou dobírku je nutno uhradit na pobočce nebo v aplikaci. Přex boxy platit nejde, ani když obsahují terminál. |
Osobní odběr Objednávku si můžete osobně vyzvednout v naší kamenné prodejně v Praze - Křižíkova 45, Praha 8 Karlín (platba je možná hotově nebo platební kartou). Další možností je vyzvednutí objednávky v našem centrálním skladu v Hořicích - Havlíčkova 648, Hořice (platba je možná hotově nebo platební kartou). |